fredag den 30. marts 2012

Introduction

Well hallo there stranger! Vi er to piger på 15, med vidt forskellig smag, men alligevel er vi bedste veninder... modsætninger mødes hæhæ:-)
På denne blog vil vi skrive om det, der lige falder os ind. Fra musik, mad, tøj og alle mulige crazy ting!
Her er en kort introduktion af os:

Julie: Jaa mit navn er Julie. Jeg bor lige pt. i Århus, men er født i Viborg. Jeg går i 9. klasse, og skal efter folkeskolen på gymnasium, hvor jeg skal på den musikalske linje. I forhold til Helena er jeg den mere rocket type:-)

Julie




















Helena: Jeg hedder Helena. Jeg bor i Viborg. Jeg går ligesom Julie i niende klasse og skal ligesom Julie på gymnasium med musik på A-niveau. Jeg er i forhold til Julie meget farverig og nogle gange meget eksperimenterende:)

Helena

Ingen kommentarer:

Send en kommentar